HR Admin Gyakornok

Főbb feladatok

  • Napi HR tevékenységekben való aktív részvétel, adminisztratív feladatok ellátása.
  • Képzés-fejlesztés területen szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása, képzésekhez kapcsolódó dokumentációk összeállítása, nyilvántartások vezetése.
  • Onboarding és offboarding folyamatok támogatása.
  • Rendszeres és ad-hoc riportok készítése.
  • Rendezvényszervezésben való aktív részvétel.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony megléte
  • HR közeli területen folyó tanulmányok: humán erőforrás, szervezetpszichológia, ill. gazdasági szakok
  • Középfokú angolnyelv-tudás
  • Pontos, precíz munkavégzés

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • HR terület iránti érdeklődés, vagy ezen a területen szerzett tapasztalat

Állás adatai

Állás azonosító: 1068
Pozíció pontos megnevezés: HR Admin Gyakornok
Munkavégzés helye: 1119 Budapest, Major utca 69.
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű

A Knorr-Bremse vállalatcsoport a világ vezető közúti haszonjármű és vasúti fék-, felfüggesztés- és menetdinamikai járműrendszerek gyártója és fejlesztője. A vállalat a biztonságos, innovatív és gazdaságos termékek fejlesztésével, gyártásával és értékesítésével a piacvezető technológia mellett kötelezte el magát.

A kecskeméti székhelyű Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. a cégcsoport Haszonjármű Üzletágának stratégiai fontosságú gyártó- és fejlesztőbázisa. A budapesti Kutatási Fejlesztési Központjában és a kecskeméti Tesztközpontban kiváló mérnökök agilis csapata fejleszti a pneumatikus és elektronikus fékrendszereket, járművezetői asszisztens rendszereket (Driver Assistance Systems), járműdinamikai szabályozókat (Electronic Stability Program, Roll Stability Program) és egyéb innovatív termékeket.

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: HR Admin Gyakornok